جدید ترین نرم افزار روز دنیا

دانلود Windows 8 Consumer Preview Build 8250 x86/x64 - ویندوز 8 نسخه ی آزمایشی جدید

دانلود Windows 8 Consumer Preview Build 8250 x86/x64 - ویندوز 8 نسخه ی آزمایشی جدید

(90/12/10) تغییرات:

جدید ترین نسخه ی آزمایشی بر روی سایت قرار گرفت.

مایکروسافت به تازگی نسخه های آزمایشی و ابتدایی ویندوز 8 را به نمایش گذاشته است، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلاً با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.

دانلود The 84th Annual Academy Awards 2012 - مراسم اسکار 2012

دانلود The 84th Annual Academy Awards 2012 - مراسم اسکار 2012
(90/12/10) تغییرات:

لحظه دریافت جایزه توسط اصغر فرهادی با حجم کم اضافه شد.
لینک های مستقیم مراسم اصلی اضافه شد.

جایزه آکادمی (Academy Award) که به طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به صورت زنده پخش می‌شود. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد.
اولین مراسم اسکار در روز پنجشنبه، ۱۶ مه ۱۹۲۹ در هتل روزولت در هالیوود، کالیفرنیا به افتخار فیلم‌های برجستهٔ سال ۱۹۲۷ و ۱۹۲۸ برگزار شد. هشتاد و چهارمین مراسم جایزه اسکار در ۲۶ فوریه ۲۰۱۲ در تئاتر کوداک در هالیوود، کالیفرنیا برگزار شد.

فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی در هشتاد و چهارمین دوره جوایز سالانه اسکار جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان را دریافت کرد.

برای نخستین بار در تاریخ است که فیلمی از سینمای ایران این جایزه را دریافت می‌کند.
اصغر فرهادی پس از دریافت جایزه گفت:

« سلام به مردمِ خوب سرزمینم. در این لحظه بسیاری ایرانیان سرتاسر جهان دارند ما را نگاه می کنند. فکر می کنم آن ها بسیار خوشحال اند. آن ها تنها به خاطر این جایزه ی مهم یا یک فیلم یا فیلم ساز خوشحال نیستند. آن ها خوشحال اند چون در این زمان که صحبتِ جنگ و تهدید و حمله بین سیاستمداران رد و بدل می شود، این جا صحبت از فرهنگ غنی کشورشان ایران است. یک فرهنگ غنی و قدیمی که زیر گرد و غبار سیاست پنهان مانده است. من با افتخار این جایزه را تقدیم مردم سرزمین ام می کنم. مردمی که برای همه فرهنگ ها و تمدن ها احترام قائل اند و با نفرت و خشونت سر سازگاری ندارند »

دانلود Remote Desktop Manager Enterprise Edition v7.0.0.0 - نرم افزار مدیریت اتصالات ریموت دسکتاپ

دانلود Remote Desktop Manager Enterprise Edition v7.0.0.0 - نرم افزار مدیریت اتصالات ریموت دسکتاپ

Remote Desktop Manager نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت تمام اتصالات از راه دور می باشد. این نرم افزار به شما اجازه سریع اضافه کردن، حذف کردن، ویرایش و یافتن اتصالات از راه دور را می دهد. این نرم افزار با Remote Desktop و سرویس های ترمینال سازگاری دارد.

دانلود Snagit v11.0.0 Build 207 - عکس برداری و فیلم برداری از صفحه نمایش

دانلود Snagit v11.0.0 Build 207 - عکس برداری و فیلم برداری از صفحه نمایش

ضبط و عكس برداری از صفحه ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش های الكترونیك مخصوصاً آموزش های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیك با محیط كار آشنا می شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش دیده می شود. حال وجود یك نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش الكترونیك كمك خواهد كرد.
SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

دانلود Blaze Video Magic Pro v6.0.0.1 - نرم افزار مبدل فایل های تصویری

دانلود Blaze Video Magic Pro v6.0.0.1 - نرم افزار مبدل فایل های تصویری

نرم افزار Blaze Video Magic ابزاری قدرتمند و در عین حال با کاربری راحت و آسان جهت تبدیل انواع فایل های مالتی مدیا می باشد. این نرم افزار قادر است کلیه فایل های تصویری، صوتی و ویدئویی را به محبوب ترین و رایج ترین فرمت ها جهت استفاده در کلیه دستگاه های جانبی مانند موبایل ها، MP3 player ها، پخش کننده های MPEG4 و ... تبدیل نماید. این نرم افزار با دریافت فایل های مختلف تصویری از ورودی (RM; RMVB; AVI; WMV; ASF; MPG) آنها را طی عملیات سریعی به فرمت مورد نظر شما تبدیل كرده (ASF و AVI) و در خروجی تحویل می دهد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به فشرده سازی فایل های تصویری و كاهش حجم آنها اشاره كرد، كه البته چنین كاری به كاهش كیفیت در فیلم شما منجر خواهد شد.
از آنجایی كه این نرم افزار بطور كامل از فرمت AVI پشتیبانی می كند، برای افرادی كه با نرم افزارهای قدرتمند میكس مانند Adobe Premiere كار می كنند كاربرد فراوانی داشته و استفاده از آن به کاربران اینگونه نرم افزار ها توصیه می شود.

دانلود DriverPack Solution v11.8 - نرم افزار شناسایی و نصب خودکار درایورها

دانلود DriverPack Solution v11.8 - نرم افزار شناسایی و نصب خودکار درایورها

DriverPack Solution نرم افزار بسیار مفیدی است که به منظور کمک در پیدا کردن و نصب اتوماتیک درایورهای هر قطعه سخت افزاری کامپیوتر شما طراحی شده است. شاید متناسب نبودن درایورها با ویندوزهای جدید، گم شدن درایورها، قدیمی شدن آن ها، یافتن و نصب درایور مورد نظر از میان ده ها پوشه و ... باعث شود تا کاربر مشکلات متعددی داشته باشد بنابراین DriverPack Solution می تواند بهترین راه حل برای برطرف نمودن این قبیل مشکلات باشد که تنها با یک کلیک به صورت خودکار اقدام به شناسایی و بررسی سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر می کند، آخرین نسخه از درایورهای موجود را به صورت اتوماتیک یافته و نصب می کند و آن دسته از درایورهایی هم که به روز نیستند و برای ویندوزتان مشکل به وجود می آورد در یک لیست قرار می دهد. این مجموعه بسیار کامل که شامل اکثر قطعات سخت افزاری است آخرین به روزرسانی از انواع درایورها را در خود جای داده است.

دانلود Arma 2: Firing Range - بازی موبایل آرما 2: منطقه تیراندازی

دانلود Arma 2: Firing Range - بازی موبایل آرما 2: منطقه تیراندازی

بازی Arma 2: Firing Range یک منطقه تیراندازی نامحدود را برای شما بوجود می آورد. از بین اسلحه های زیاد موجود، یکی را انتخاب کنید و شروع به تیراندازی کنید. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک بالا و روان، صداهای فوق العاده با کیفیت و واقعی، چند محیط مختلف و ... اشاره کرد.

ادامه و دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, | 15:47 | نویسنده : محمد احسان |
  • لوک پستیو
  • مرکز فروش لینک